REDACCIÓ. (La Seu d’Urgell).- L’Ajuntament de la Seu d’Urgell ha aprovat aquest dilluns contractar a Integra Pirineus el servei d’atenció telefònica municipal, és a dir, l’atenció de les trucades telefòniques que rep a aquest consistori.
Aquest servei per part d’Integra Pirineus tindrà una durada de sis mesos a partir del pròxim 1 de juliol. L’horari del servei serà continu, de 08:30 a 14:30 hores, de dilluns a divendres laborables.
Aquest període i horaris servirà com a prova pilot que ajudarà a decidir el futur funcional del servei de telefonia de l’Ajuntament de la Seu.
Val a dir també que coincidint amb els primers dies del servei, les persones que realitzin aquest servei d’atenció telefònica rebran la formació i els protocols necessaris per part de personal de l’ajuntament.
“Amb aquest acord, ha manifestat el regidor de l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC), Jordi Mas, volem conjuminar l’aposta per seguir donant un bon servei telefònic amb la integració de persones que, per les seves capacitats diverses o majors necessitats de suport, tenen més dificultats a l’hora d’accedir al món laboral”.
A més a més, per a garantir la seva qualitat, es donarà suport a les persones treballadores del servei per part del servei tècnic d’inserció d’Integra Pirineus, i/o es coordinarà amb els professionals d’assistència personal que puguin tenir les persones amb discapacitat i majors necessitats de suport.
El valor d’aquest acord entre l’Ajuntament i Integra Pirineus s’estima en 12.497,83€ +IVA.