JUDIT PUJOL ODÉN (La Seu d’Urgell).- Els minairons han tornat un any més a visitar els centres educatius de la Seu d’Urgell, dins la programació nadalenca del Món Màgic de les Muntanyes, que els ha portat a quatre escoles i tres llars d’infants. En el cas de La Salle La Seu, més de 260 infants, s’han ajuntat per rebre aquests personatges de la mitologia pirinenca.
Últimes notícies:
- La Diputació de Girona envinila tres autocars per promocionar el pas del Tour de França 2026 pel territori
- Junts presenta 62 esmenes als pressupostos per garantir l’accés als serveis públics essencials al Pirineu
- La Pirineu Click pretén incentivar el joc entre les famílies de la Seu sense pantalles
- La Diputació de Lleida preveu repetir al territori les bones xifres de visitants dels anys anteriors durant l’estiu
- Més de cent fallaires de totes les edats participen a la baixada d’enguany de les falles d’Alàs
- El bibliobús Pere Quart torna a recórrer les comarques pirinenques des d’aquest dilluns
- La Seu obre els refugis climàtics i dona accés gratuït a la piscina municipal per a col·lectius vulnerables
- Traslladen amb helicòpter a l’Hospital de la Seu d’Urgell un excursionista ferit al Pedraforca




