J.P.O. (La Seu d’Urgell).- Aquest dilluns 11 de maig, la Maria Moneo Abadia, resident de la Llar de Sant Josep de la Seu d’Urgell, ha celebrat el seu centenari.
En aquesta data tan assenyalada, l’Ajuntament de la Seu d’Urgell, a través de la tinent d’alcalde d’Acció Social, Christina Moreno, ha volgut desplaçar-se fins a la residència per felicitar-la de part del consistori i fer-li entrega d’un detall de record del dia d’avui. Durant l’homenatge també ha estat acompanyada pels seus nebots i fills de nebots, que l’han ajudat a bufar les espelmes dels 100 anys.
La Maria Moneo va néixer a Saragossa i ha viscut gairebé tota la vida a Barcelona. Actualment, resideix a la Llar de Sant Josep de la Seu d’Urgell.





