JUDIT PUJOL ODÉN (La Seu d’Urgell).- La Festa de la Gent Gran a la Seu d’Urgell ha continuat aquest dijous amb una activitat al Parc del Segre, per promoure l’activitat física com una manera de prevenir caigudes i enfortir la musculatura. Una quinzena de dones han començat el matí amb una caminada fins al Parc de la Salut, on una fisioterapeuta els ha explicat els diferents tipus d’exercicis que poden fer.
Últimes notícies:
- L’ELFOCAT impulsa una eina que permet als ens locals conèixer l’estat dels seus boscos de forma digital
- El Cicle Parlem de Formatge encara la quinzena edició amb activitats per a tots els paladars
- La Seu d’Urgell ret homenatge als docents i personal PAS que es jubilen aquest curs escolar
- Els infants de Puigcerdà reben consells de protecció per la revetlla de Sant Joan a través del teatre
- El Punt Òmnia de la Seu d’Urgell tanca el curs amb un 6% més de participants respecte de l’any passat
- El Biel i els GRAE de la Seu protagonitzen una de les sessions de fotos del calendari de Bombers amb Causa
- Andorra detecta un exemplar aïllat de llop a la Vall del Madriu-Perafita-Claror
- Els Catarres i The Tyets són els cap de cartell de la Festa Major de la Seu d’Urgell 2026





