M.B.F. (Bellver de Cerdanya).- El pont de la carretera N-260 que travessa el riu Segre a l’altura de Sant Martí dels Castells, dins del municipi de Bellver de Cerdanya, fa dies que té la circulació restringida en una direcció. El carril que va en direcció a Prullans no té cap restricció, mentre que el que serveix per desplaçar-se en direcció a Martinet es troba tallat al trànsit.
Actualment, hi ha el servei de carreteres que hi està treballant. Des de la subdelegació del govern a Lleida, prèvia consulta a la Unitat de Carreteres de l’Estat a Lleida han confirmat que s’estan duent a terme treballs i actuacions de conservació i rehabilitació de l’estructura del pont. En aquest sentit, dins d’aquestes accions, s’ha cregut necessari tancar la circulació al carril esquerre.
Des del servei de carreteres s’ha remarcat que ara mateix s’està determinant quina actuació més gran és necessària a la zona. La idea d’aquests treballs és concretar sobre el terreny quin tipus d’actuació cal fer per rehabilitar l’estructura del pont.
També s’ha afegit que fa unes tres setmanes que es treballa a la zona i que no hi ha data de finalització prevista. El cost d’aquests treballs estan inclosos dins d’una partida pressupostària de conservació i rehabilitació d’estructures a la xarxa estatal de carreteres de Lleida i Catalunya.





