J.P.O. (La Seu d’Urgell).- La Trobada de Glosa Escolar de l’Alt Urgell ha celebrat aquest dijous l’onzena edició, en la qual ha reunit alumnat de la Seu d’Urgell, Oliana, Peramola, Coll de Nargó, Organyà, el Pla de Sant Tirs, Castellciutat, Tuixent i Alàs.
Nyacres, garrotins i altres melodies, combinades amb cançons improvisades i gloses treballades amb anterioritat a les aules han estat les protagonistes d’una jornada en la qual els participants han practicat la improvisació per elaborar quartetes i rimes, ja que l’alumnat ha hagut de superar tres proves d’improvisació a partir d’objectes, paraules o quartetes inacabades.
La jornada ha comptat amb l‘acompanyament d’en Pep Lizandra i Allona Riera i el professorat de música dels diferents centres educatius han estat els encarregats de preparar la trobada al llarg del curs.





