REDACCIÓ. (La Seu d’Urgell).- El conseller de Salut, Manel Balcells, participarà el proper dimarts, 2 d’abril, en la primera sessió de la Comissió de treball per impulsar el traspàs de la gestió de la Fundació Sant Hospital de la Seu d’Urgell a empresa pública, que tindrà lloc a l’hospital. Serà també present l’alcalde del municipi i president de la Fundació, Joan Barrera.
Últimes notícies:
- L’ELFOCAT impulsa una eina que permet als ens locals conèixer l’estat dels seus boscos de forma digital
- El Cicle Parlem de Formatge encara la quinzena edició amb activitats per a tots els paladars
- La Seu d’Urgell ret homenatge als docents i personal PAS que es jubilen aquest curs escolar
- Els infants de Puigcerdà reben consells de protecció per la revetlla de Sant Joan a través del teatre
- El Punt Òmnia de la Seu d’Urgell tanca el curs amb un 6% més de participants respecte de l’any passat
- El Biel i els GRAE de la Seu protagonitzen una de les sessions de fotos del calendari de Bombers amb Causa
- Andorra detecta un exemplar aïllat de llop a la Vall del Madriu-Perafita-Claror
- Els Catarres i The Tyets són els cap de cartell de la Festa Major de la Seu d’Urgell 2026





