REDACCIÓ.- Els Bombers de la Generalitat han rescatat un excursionista ferit al Coll del Verdet, al Pedraforca.

L’avís s’ha rebut aquest diumenge a les 10.06 h i el cos ha localitzat la persona afectada que ha estat rescatada amb helicòpter. Abans d’evacuar-lo, però, s’ha immobilitzat per a poder ser traslladat. L’actuació ha estat realitzada per efectius dels GRAE i del SEM i s’ha traslladat fins a l’aeroport d’Andorra-la Seu d’Urgell.
Un cop allí el Servei d’Emergències s’ha fet càrrec del ferit, que ha confirmat que es tractava d’un home amb pronòstic menys greu i que ha estat traslladat des de l’aeroport fins a l’Hospital de la Seu per a ser atès.




