REDACCIÓ.- Els Bombers de la Generalitat han rescatat aquest migdia un motorista que s’ha precipitat per un barranc al voral de la carretera C-462, al municipi de Josa i Tuixén. Segons ha informat el cos d’emergències, l’home ha caigut per una zona que tenia un desnivell profund, però tot i això només ha rodolat uns 10 metres sobre les roques fins al punt on s’ha quedat frenat.
Els Bombers han rebut l’avís a les 14.26 h i han pogut treure l’accidentat amb la grua de l’helicòpter. Després ha sigut traslladat pel Sistema d’Emergències Mèdiques a l’Hospital Arnau de Vilanova de Lleida en estat greu.




