JOSE BERGÉS (El Pont de Suert).- Les consultes realitzades a l’Oficina del consumidor del Consell Comarcal de l’Alta Ribagorça s’han incrementat al 2024 gairebé un 10%, la majoria, relacionades amb energia, finances o comerç electrònic. En aquest espai s’intenten resoldre tots els dubtes que puguin sorgir, tant al propi consumidor com a les empreses de serveis.
Com ha explicat Albert Palacín, president del Consell, “estem satisfets amb l’increment perquè això li dona valor a l’oficina i s’està donant una bona atenció quant a reclamacions, dubtes i saber quins són els drets i deures de cada persona”.
El servei ha atès més de 260 visites i ha gestionat 215 actuacions, 37 de les quals van ser reclamacions, on 18 van poder ser resoltes amb èxit. Es destaca l’augment en consultes relacionades amb energia, finances o comerç electrònic. “Sobretot temes de facturació de serveis com llum, gas, comerç electrònic i despeses hipotecàries”, ha manifestat Palacín.
L’Oficina del consumidor es troba al mateix edifici del Consell Comarcal de l’Alta Ribagorça.