REDACCIÓ (Lleida).- El Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida impulsa al Pirineu i Terres de Lleida la creació de noves experiències turístiques vinculades al món de l’oli i del vi i la millora de la qualitat de l’oferta ja existent al territori. En aquest sentit, l’organisme ha dut a terme una formació que ha comptat amb la participació de 24 empreses i entitats del Pallars Jussà i comarques de les Terres de Lleida i que s’ha organitzat en el marc de la celebració de la Regió Mundial de la Gastronomia a Catalunya.
El director del Patronat, Juli Alegre, ha explicat que durant les dues sessions de la formació “s’ha explicat com dissenyar experiències turístiques atractives i diferenciadores, o com es pot vendre un producte turístic utilitzant el relat de marca i tècniques de màrqueting digital”. El consultor i formador de destinacions i empreses turístiques Jaume Marín ha dirigit aquesta formació, que s’ha adreçat als membres del programa ‘Oleoturisme de Lleida. El gust de la Terra’ i als associats a la Ruta del Vi de Lleida.


