REDACCIÓ.- La Policia andorrana ha detingut la matinada d’aquest dilluns a la frontera del riu Runer, el pas fronterer entre el Principat d’Andorra i l’Alt Urgell, un home de 41 anys com a presumpte autor d’un delicte contra la salut pública després de ser interceptat en possessió de 15,4 grams de cristall.
L’home accedia al país des de la comarca pirinenca en un autobús de línia regular quan, en el marc d’un control fronterer, els agents li van localitzar dos embolcalls amb la substància estupefaent.





