M.B.F. (Tremp).- El projecte de dinamització comercial #FemPallars ha començat aquesta setmana la campanya conjunta d’estiu amb l’eslògan “El comerç més fresc, el nostre”. A partir d’un element comú que llueixen les diferents botigues i serveis dels municipis del Pallars Jussà, es dona un sentit d’unitat al comerç local. Una iniciativa que ja fa anys que es du a terme i que cada any compta amb més adhesions.
La regidora de Promoció Local de Tremp, Sandra Hervàs, ha explicat que aquesta campanya es va començar a fer el 2017, “i implica la col·locació d’un vinil als aparadors dels comerços i botigues de serveis, per visibilitzar el comerç local i de proximitat, ja que dona una qualitat al territori”. També ha indicat que aquesta campanya “dona una imatge d’unitat, de cohesió entre els comerciants, alhora que dona a conèixer aquest comerç als visitants i també a la gent del territori”.
En aquesta ocasió l’element és un vinil en forma de bossa de la compra dissenyat per l’empresa poblatana Cre-cre disseny. En el cas de Tremp, l’associació de comerciants també està decorant els carrers amb un motiu estival.
Per dur a terme aquesta campanya, s’ha comptat amb el finançament compartit entre els diferents ajuntaments que compten amb eixos comercials, Isona i Conca Dellà, la Torre de Capdella, la Pobla de Segur i Tremp, a més de les associacions Comerç Associat de Tremp i Pobla Activa.