JUDIT PUJOL (La Seu d’Urgell).- El Parc Olímpic del Segre presenta nova identitat, en la qual l’equipament evoluciona i simplifica la imatge comercial. Fins ara, es feia ús de 10 marques, cadascuna amb diferents tipografies, colors i logotips. Tanmateix, el nou disseny, amb una piragua d’eslàlom, remet als orígens del Parc, i juga amb elements que recorden el moviment de l’aigua.
Com ha explicat Meritxell Rodríguez, gerent del Parc, aquest canvi representa més el que és aquesta instal·lació, “un parc obert a la ciutadania 365 dies a l’any, com a únic parc olímpic d’aigües braves que té el nostre país”. I ha afegit que “precisament això ho hem de posar en valor més del que ho fem”.
La nova identitat es fonamenta en quatre eixos: comunitat, esport, natura i turisme. En aquest sentit, l’eslògan, ‘Destí d’emocions’, engloba les activitats, els serveis i els valors del Parc.
Per la seva part, Joan Barrera, alcalde de la Seu i president del Parc Olímpic del Segre, ha manifestat que el Parc “és història i llegat, fruit d’un projecte polític que, encara que sorgit d’una desgràcia com van ser els aiguats del 1982, també és il·lusió col·lectiva”.
La nova marca vol donar més visibilitat al Parc Olímpic del Segre per arribar a nou públic i reforçar els vincles amb la comunitat local i internacional.