REDACCIÓ. (Escaldes-Engordany).- Caldea es modernitza. El complex termal ha presentat aquest dimarts el nou pla de transformació que permetrà millorar les instal·lacions i redifinir la marca. L’spa celebra aquest 2024 30 anys, i se li vol donar un nou impuls en el negoci. El pla es farà en dos anys i mig i per fases per no haver de tancar el centre i perdre facturació. La inversió serà d’uns 30 milions d’euros.
El director general de Caldea, Miguel Pedregal, ha explicat durant la presentació que “el pla de transformació vol convertir l’espai en un referent internacional del món del wellness; esdevenir un ‘resort’ que ofereixi una oferta de serveis de 360° i això implica modernitzar les instal·lacions i construir un hotel, previst cap a la meitat del 2026. Aquestes novetats se sumaran als serveis ja existents com els tractaments, la dietètica i l’esport, la qual cosa els permetrà convertir-se en un ‘resort’”, ha argumentat el màxim responsable del termolúdic. Tot plegat fa pensar als directius que el nou projecte permetrà trencar l’estacionalitat, ja que consideren que poden tenir més visitants durant les temporades més baixes, tant a la primavera com a la tardor.
La primera fase ja es va posar en marxa aquesta primavera amb les obres de la gran llacuna central. Aquesta piscina serà més moderna, disposarà d’espais enjardinats amb vegetació i s’hi instal·larà un cel estrellat en les sessions de nit. Aquesta llacuna es podria inaugurar aquest agost. Cap al setembre es procedirà a fer el “següent pas que és refer tota la coberta de la torre”, ha explicat Pedregal. “La propera primavera farem la zona exterior i el nivell +1 de la llacuna, el que es coneix com l’espai Orígens, i també durant el proper any tots els espais comuns”, ha afegit el director general. “És una renovació que farà que Caldea continuï sent el que ha sigut fins ara, un reclam de parròquia i de país”, ha manifestat la cònsol major d’Escaldes-Engordany, Rosa Gili.
Caldea vol ser la marca abanderada del país. És per aquest motiu que en el pla de transformació s’ha redissenyat la identitat de la marca perquè sigui més forta. En aquest sentit, s’ha elaborat un nou logotip per tal que sigui és lleuger i flexible a l’hora de comunicar, s’ha canviat el color i s’ha ideat el lema fluir.