MERITXELL BELLERA FRANCÈS (La Pobla de Segur).- El programa de dinamització comercial Fem Pallars ha tancat aquesta setmana el cicle de seminaris “Repensem el comerç, potenciem el Pallars”. Es tracta d’un espai per abordar de manera compartida els reptes als quals s’enfronta el comerç actualment, de manera general i també en l’entorn rural. Les sessions s’han dut a terme als migdies en un entorn distès i compartint àpat amb els companys de sector.
La tècnica de dinamització comercial de Tremp, Laia Figuera, ha explicat que “hem posat diferents temàtiques sobre la taula per compartir-les amb el sector i veure cap a on hem d’anar i com afrontar els nous reptes que es van plantejant”.
En total, s’han fet tres sessions de diferents temàtiques a Isona, Tremp i la darrera a la Pobla de Segur, que ha estat dedicada a l’associacionisme, i ha comptat amb una vintena de comerciants.
Figuera ha destacat que “han vingut tres associacions de comerciants de diferents tipologies: una del Cabrerès, Berga Comercial i la UBIC de Solsona i han exposat com treballen, quines campanyes impulsen i quins resultats els donen, amb la idea que les associacions d’aquí puguin implementar idees que els donin”.
A més, aquesta sessió ha obert la porta a una campanya compartida aquest 2023 amb la Cabrerès Associació de Comerciants. Així, es farà una proposta conjunta amb el Comerç Associat de Tremp i l’associació Pobla Activa. Aquesta campanya comptarà amb el suport del projecte #FemPallars i dels Ajuntaments de la Pobla de Segur i Tremp.