MERITXELL BELLERA FRANCÈS (Tremp).- El projecte de dinamització comercial ‘Fem Pallars’, a través del qual es desenvolupen accions per potenciar el comerç de proximitat al Pallars Jussà, ha estrenat recentment una nova marca per projectar una imatge d’unitat.
La tècnica de Dinamització Comercial, Laia Figuera, ha explicat que “d’una banda, ens serveix per donar de cara al públic una imatge d’unitat, que tot el comerç del Pallars va a la una, és sòlid i té projecció i, d’una altra banda, per englobar les accions que es fan en el marc del projecte i que serveixen perquè els comerciants millorin les seves competències, treballin més units i es pugui reforçar la feina de les associacions”.
La marca consisteix en un element visual elegit a través d’enquesta entre els diferents comerços de la comarca i es basa en un element molt propi del sector. En aquest sentit, Figuera ha indicat que “és una bossa de la compra, que és un element molt característic del comerç, amb uns braços que l’embolcallen, amb la idea de posar en valor el territori i l’estima al teu comerç, perquè és el que manté la vida als pobles”.
Ara mateix la marca es troba a les xarxes socials del projecte, però l’estrena a peu de carrer serà de cara a la campanya del comerç de Nadal, on hi participen uns 200 establiments. Ja s’està dissenyant un element de decoració conjunt que es trobarà als aparadors.