La segona edició del Cerdanya Music Festival ha reunit entre l’11 i el 20 d’agost a més de 16.000 assistents a Llívia, la nova ubicació del festival enguany i que ho tornarà a ser al 2023. Les xifres d’assistència superen les dades de l’any passat, quan es va reunir a 15.000 persones en 10 nits.
Durant nou nits el públic ha gaudit de la música en viu d’artistes i bandes nacionals i internacionals com ara God Save the Queen, Stay Homes, Joan Dausà o Sara Baras. L’ocupació mitjana ha estat d’un 73%.
El públic ha estat majoritàriament local, amb primera o segona residència a Cerdanya o a la demarcació de Girona (75%). El 25% restant, mentrestant, ha estat públic provinent de la resta de Catalunya (15%) i visitants internacionals (10%). Per l’organització, aquestes xifres “demostren que el Cerdanya Music Festival s’ha consolidat a la seva segona edició com un dels esdeveniments musicals de referència de la zona, apostant a més per gastronomia, artistes i proveïdors locals”.
A banda,i amb l’objectiu d’apostar pel talent emergent, el festival ha comptat de nou amb un espai al Village pel qual han desfilat nou artistes que estan començant al món de la música com Ciao Marina, Julia Amor, Ariox o Clara Gispert. El Village ha estat també l’espai on s’han allotjat a restauradors locals i d’alt nivell com Makito, Kao Street, Creperia la Capibara, Paller de Queixans, Deleito, Can Ventura, Frankfurt Pedralbes, Xocolata Pirineus i PizzaKlam.
A més, tal com s’havia anunciat, una de les principals novetats d’enguany “i pensant en el benestar de tot el públic”, l’Auditori del Cerdanya Music Festival ha tingut calefacció.
El festival ha hagut d’anul·lar dos concerts: l’inaugural de Fangoria, ja que la pluja va deixar impracticable la zona d’aparcament, i el de Raphael, dijous passat, quan l’equip que transportava el material de llum i so va quedar avariat a prop de Lleida i, en voler retirar el material de dins del camió, aquest va quedar completament moll per culpa de la pluja.