El Consell Comarcal de l’Alta Ribagorça està treballant en la planificació d’una estratègia turística per aquest 2022 enfocada a la promoció del turisme sostenible a la comarca. La finalitat de la campanya és atreure visitants i dinamitzar l’activitat econòmica, complementant l’oferta dels tres municipis.
Tal com han donat a conèixer des del Consell Comarcal de l’Alta Ribagorça, el turisme experiencial serà l’eix conductor d’una sèrie d’accions per valorar els recursos naturals, patrimonials i culturals de l’Alta Ribagorça. Una de les primeres accions que es farà serà la creació d’una marca turística i un eslògan que acompanyi totes les accions planificades i incidint en la garantia de seguretat i qualitat. Fins al moment, la comarca de l’Alta Ribagorça no disposa de cap logotip que identifiqui la destinació turística i únicament es fa servir una imatge institucional. “Creiem necessari poder fer una distinció i començar a actuar en una imatge i un eslògan que permeti aglutinar i difondre l’àmplia oferta turística dels tres municipis de la comarca” explica la presidenta del Consell, Maria José Erta.
Entre les accions que es volen realitzar hi ha l’edició de vídeos de promoció, la creació d’APP innovadores o el mantiment i reforç de les campanyes de visualització exteriors amb FGC i ALSA. A més, també es volen fer diversos actes de promoció en destinacions per captar visitants, entre altres. De cara a la primavera, es vol iniciar la presentació de la marca i el detall de la campanya.